tirsdag den 18. september 2012

Altid lækkert med lidt uenighed



Da Olivia og jeg først mødte hinanden tilbage i det mørke april, var det stort set umuligt for os at finde noget som vi ikke var enige i. det kunne være indenfor musik, film, bøger mm. Alt var perfekt! indtil jeg faldt over denne sang... og nogle andre. og hendes kærlighed til Tina Dickow. Men hey! man kan ikke være kærester uden en smule uenighed. Det er sundt og nu også meget rart på en måde. Vi elsker jo selvfølgelig stadig hinanden og jeg tror også at det er netop derfor vi er i stand til at have de her små uenigheder. Men tilbage til sangen! den er lavet af Iron and Wine som jeg faktisk aldrig har hørt super meget, men min far bliver ved med at anbefale det og denne gang har han sgu ramt plet! såeh, tak far!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar