torsdag den 27. september 2012

OLIVIA&THEIS


Du hedder: Olivia Sophie & Theis Matthew 

Højde: 170 cm & 183 cm
Alder: 17 & 19 år
Kælenavn: Ole & ikke mere
Har du et kæledyr?: Ja, Theis & ja, min kat bangemis
Hvilket ord bryder du dig mindst om?: Gert & flåt
Sang, som du sørger til når du er ked: The Lengths af The black keys & José Gonzales med Heartbeats
Afhængig af: kærlighed & Kaffe
Hvad tror folk om dig? at jeg er lidt genert & at jeg er reserveret 
Hvad får du oftest komplimenter for? Mit hår & Min spænstige numse, haha
Hvad siger du for at imponere folk? sandheden & snakker norsk
Hvordan kan man imponere dig? overraske mig & være anderledes
Griner du nogle gange når du er alene? ofte & ja
Hvad står der i den sidste SMS du fik? "Olivia? :)" & "Jeg kommer og sover hos dig inden for 2 timer, tror jeg (:"
Hvor bor du? Gilleleje, nordsjælland & Hellebæk
Trives du der? ikke rigtig, jeg flytter ganske snart & meh, mor er sød
Ejer du et par converse? ja x 2
Sprut, cider, vin eller øl? jeg er ikke kræsen, men foretrækker rødvin & ØL og sprut
Bliver du nogensinde for fuld? ja x 2
Er du allergisk overfor noget? sådan nogle grønne og gule pastiller man engang kunne få på statoil & nødder
Har du haft sex i dag? ja
Hvordan tager du telefonen? HEJ! & hallå..
Hvem ringede du til sidst? Josefine & moar
Antal timers søvn i nat: ca 10, har haft fridag & 3
Sov du alene? nej
Plejer du at komme til tiden? hvis jeg når det ;) & altid
Hvornår har du det bedst? når jeg ligger mig til at sove efter en rigtig god dag & når jeg spiller musik
Hvornår blev du sidst fotograferet? i dag & i lørdags
Hvordan har du det lige nu? glad og mæt & ganske godt
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: sort, blå, grå & jordfarver
Hvad synes du om dine fødder? jeg synes de er problematiske. har selv meget bredde fødder & rimelig standard
Hvad savner du? sol & penge
Havde du en god aften i går? jaa & ja
Favoritdrik om morgenen: te & KAFFE
Barberer du ben? ja! & arhh
Hvornår plejer du at gå i seng? 23 tiden & 02.00/03.00
Er du genert? meget sjælendt & kun overfor Olivia
Dyrker du sport? jeg danser & ja, jeg løber
Tror du på kærlighed ved første blik? jeg tror på lyst ved første blik & delvist
Har du nogensinde kastet op offentligt? ja, desværre & nej
Hvad ville du gøre hvis du var dreng/pige for en dag? gro et skæg & se twilight igen og se om der virkelig er noget vildt ved den 
Er du tilfreds med dit liv? næsten & ja
Er du forkælet? lidt & nej
Hvad skal du i morgen? sove længe og i byen med Julie & søge job og være lidt sammen med Olivia oooog i byen!
Hvad er det værste du ved? at være alene i lang tid af gangen & kanyler
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? alle dem jeg har den uge & så mange jeg kan
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? det ved jeg virkelig ikke & Magnus Mills
Hvad længes du efter? varme, fridage, rejser, pigerne & bålfester og koncerter
Hvilke hårprodukter bruger du? Shampoo, balsam og noget spraykur & shampoo og voks
Hvad er det fineste du er blevet foræret? Theis og min lillebror Victor & mit skakspil og Olivia
Er du vild med nogen lige nu? lidt.. lidt meget & ultra megameget
Du samler på: Tøj, instrumenter, rod & instrumenter, tegneting
Grønne eller røde æbler: æblekage & grønne
Hvem ringer du til når du er vred/ked? min søster & Lisa
Kan du lide golf? Nej & det er meget sjovt at spille med drengene, hvis det kan kaldes golf
Hvornår stod du op i dag? kl. 10.00 & 06.00
Har du sovet i din egen seng i nat? Ja & nej
Har du strømper på nu? ja x 2
Er det okay at græde? på de rigtige tidspunkter & naturligvis
Hvornår græd du sidst? for nogle dage siden & nogle uger siden
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? købe et hus i Italien til mine forældre og en lejlighed i kbh til mig og Theis & donere 900.000 til velgørenhed  og resten til rejser og gaver til de nærmeste
Bruger du briller eller kontaktlinser? skærmbriller & nej, men burde
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? alt tøj har et mærke & nej
Hvornår står du op i weekenden? 11 agtigt & mellem 9 og 13
Er du piercet nogen steder? ja & nej
Har du nogen tatoveringer? hvor? ikke endnu x 2
Vil du giftes? nej & måske
Vil du have børn? meget gerne & ekstremt gerne
Solbader du ofte? nej, næsten aldrig & nej
Er du god til at lave mad? overhovedet ikke & ja
Har du flyskræk? meget lidt & overhovedet ikke
Hvor smidig er du? jeg er alt for smidig. har meget hypermobile led & standard
Er du musikalsk? bestemt x 2
Hvad drikker du når du er tørstig? Vand, mælk, men helst cola & vand
Hvad er din favorit-is? chokolade & cookiedough
Tror du på liv efter døden? det har jeg valgt ikke at forholde mig til & nej
Kan du lide sushi? Ja, især når jeg har tømmermænd & nej..
Hvad spiser du helst når du ser film? chips og chokoladeis & chips og pisttachenødder
Bor dine forældre sammen? ja & nej
Har du tandlægeskræk? nej x 2
Er du et morgen- eller aftenmenneske? aftenmenneske & klart aftenmenneske!
Hvad farve er dine øjne? grå/blå & blå
Har du nogensinde grædt dig i søvn? ikke hvad jeg kan huske & ja
Hvor ofte motionerer du? jeg danser 1 gang om ugen, er ellers ikke et sporty menneske overhovedet & en gang om ugen, mindst 
Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør? danser med min far i køkkenet & bruger norsk til at slippe ud af ballade

lånt af Mi Confesión 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar