mandag den 1. oktober 2012

Perfect Getaway


Som arbejdsløs kan man nemt blive stresset. Der er mange ting som man hele tiden skal tænke på (penge, penge og penge) hvilket gør at man kan få en meget stærk trang til at komme lidt væk fra det hele. Det kan også være at man bare vil isoleres lidt med sin dejlige kæreste i et par dage. For mit vedkommende er det en god blanding af disse to. Og min plan er sat i gang. Jeg har fået lov til at låne et af min families sommerhuse som befinder sig i Gilleleje. Det er et lillebitte hus med en enorm have. der er hverken internet, et hav af tv-kanaler eller nogle som helst møbler der er under 20 år gamle. Derudover er der et ustemt klaver og en smadret guitar. Det skal dog lige siges at det er den smukkeste guitar i verden, og jeg har skam prøvet et utal af gange på at lave den, men det er stadigvæk ikke lykkedes mig. Men jeg ser utrolig meget frem til to hyggelige dage med Olivia i vores egen lille hytte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar