mandag den 12. november 2012

BYTUR! God start - Wtf slutning?


I fredags var jeg i byen med disse dejlige ladies + en til Anna. Vi startede med at varme op, spise pizza og daaaanse i Stellas lejlighed og alt tydede på at det ville blive en dejlig aften, men da vi ankom på Helsingør st. blev en af mine venner (Carl) skubbet af en flok indvandrere og hans enten albue eller skulder eller noget ramte mig lige i ansigtet. Dette resulterede i et trykket kindben som hævede helt op og en sød Theis som måtte betale omkring 500 kr for en taxa så jeg kunne komme hjem. I dag ser mit ansigt ret normalt ud igen, men jeg kan stadig ikke sove på den ramte side. Så desværre blev det en kort bytur for mit vedkommende, men hvis jeg kender den gruppe ret, skal jeg nok få revanche snart (;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar