onsdag den 2. januar 2013

Voksenting


Endelig tilbage! Som Olivia har nævnt i sine indlæg den sidste måneds tid, har jeg endelig fået mig et arbejde og har derfor slet ikke fundet tid til at være aktiv på bloggen. Det er selvfølgelig meget beklageligt, men er uendeligt glad for at have fundet mig et arbejde! nu gælder det så bare om at finde balancen imellem arbejdstimerne og mine hobbyer og vil da også mene at det går fremad. Anyways, mange ting skal der ske her i 2013 og mange har jeg set frem til i meget lang tid! Ting såsom at flytte hjemmefra, Starte på universitetet (om det skal uddannelsevidenskab på Aarhus eller Litteratur på København er ikke bestemt, men fuck da det!) og en masse andre spændende voksenting! Jeg ser frem til at opleve det hele og sange som den jeg har linket, gør hele oplevelsen 1000 gange bedre. Og ja, har skam tænkt mig at være pisse aktiv på bloggen fra nu af og meget langt frem! Til næste gang, HEI

Ingen kommentarer:

Send en kommentar