tirsdag den 1. januar 2013

Det skal vi sgu da nå i 2013!



 - Flytte hjemmefra!

- Starte på uni (Theis)

- Blive tatoveret 

- Anskaffe en sød kat (Theis)  

- Overleve SRO, DHO og SRP (Olivia)

- Tabe hvad vi har taget på i december!

- Farve mit hår brunt igen og lade det vokse naturligt ud (Olivia)

- Bruge mere tid på pleje af min hud og mit hår (Olivia) 

- Blive klippet korthåret (Theis) 

- Bruge mere tid på min skole og hæve alle karakterer (Olivia)

- Være mere åben overfor ting jeg har besluttet mig for at jeg ikke kan lide, som f.eks. svinekød og yoga (Olivia)

- Kommunikere mere med min norske familie (Theis)

- Blive bedre til at spare op! bl.a til ferie, lejlighed og hvad der dertil hører

- Holde nogle fucking crazy 18 og 20 års fødselsdage!!

- Gå ud sammen mindst 1 gang om måneden 

- Danse og træne min røv tilbage i mine yndlings jeans (Olivia)

- Gå mere i byen i kbh

- Få et band op og køre (Theis)

- Bruge mere tid på musik og komme mere ud at spille + lave mere ny musik (Olivia)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar