tirsdag den 1. januar 2013

Ok, så blev det 1 dag efter nytår



Puha hvor der er blevet festet på det sidste! billederne er fra noget jeg holdte. Vi var nok kun 12 mennesker, men det stoppede ikke folk fra at feste igennem. Der er mange crazy billeder fra den aften og de skal nok komme på et tidspunkt.
Min nytårsaften var som jeg har hørt skulle være meget almindeligt, utrolig hyggelig i starten men sluttede ret åndssvagt. Heldigvis var det en lækker middag og jeg hyggede mig på trods af at jeg har været ret syg aaalt for længe. Næste år kunne jeg godt tænke mig at holde bare med min kæreste og et par venner eller bare med en god veninde.
Nu er januar skudt igang og jeg er uoplagt, men heldigvis er det først skoletid d. 7!!

FORRESTEN! klik her for at se nyt pink hår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar